lördag 14 maj 2011

Förlåt för den jätte dåliga uppdateringen, ha haft väldigt mycket för mig. Nu börjar det närma sig slutet på det här äventyret, sadly .

Skolan är lite annorlunda nu, för att alla seniors har lämnat skolan. I min US History class så är vi bara 10 persone kvar skulle jag gissa på :P Fast det är rätt skönt och lärarna har dragigt ner på tempot så vi har väldigt mycket fri tid i klasserna och dom låter oss prata mer med varandra :P det gillar vi haha.

För att inte göra er för uttråkade så ska jag bara skriva lite mer ;)
Igår efter skolan åkte jag hem till Kelsey ett tag och bara umgicks. Jag lärde henne även att jonglera :D hon var mycket duktig! Senare på kvällen så tog jag, Miranda, Dom, Gino, Sam och några andra personer en kvällsbio. Vi såg Thor, med Stellan Skarsgård! En mycket bra film, inte riktigt min typ men jag gillade den :). Efter så åkte vi hem till Dom och bara umgicks till typ klockan 4 :P Jag kommer sakna det gänget. Dom är sjukt roliga och har gått med dom i samma 1/2 class hela året. Nu sitter jag på min säng och Daniel visar sitt långa Justin Bieber hår, fast han vill inte att jag säger att han kopierar den looken, det är Daniel Snyder hair:P haha

Jag återkommer med mer skrivande snart och bilder :) ha det bra där hemma, och Lycka till Eric Saade och Sverige ikväll i Eurovision song contest :)

Love u guys <3

Inga kommentarer: