söndag 10 april 2011

Avalanche game & Bowling

Efter skolan i fredags så hann jag inte mer än kliva innan för dörren innan Kelsey från mitt lag ringde mig. Dom behövde spelare till C-team matchen som var inställd men andra laget dykte upp ändå. Jag spela vanligtvis i JV men det kan väl vara kul att spela lite extra. Så i hastig fart så begav jag mig upp till skolan igen. Orkar inte skriva om hela matchen men det var en ganska tråkig match. Tjejerna i c laget är inte så duktiga så det var mest jag som hade boll och fick knappt några passningar tillbaka :S matchen slutade 2-2 men jag gjorde det sista målet :) snyggt var det också. Vi hade ingen avbytar och vädret var supervarmt så jag brände ansiktet lite grann :P

Älskar att det börja bli varmare och varmare, men ska ju inte alls klaga eftersom vädret här har varit 1000 gånger bättre än i Sverige hela året :P

Direkt när jag kom hem efter matchen så tog jag en snabb dusch och åkte med Gerg & Daniel till Denver och Pepsi Center för att titta på hockey match. Det var Colorado Avalanche mot Dallas Stars. Tyvärr förlorade dom men det var roligt att se :D

Lördags kvällen spenderade tillsammans med min familj och släktingar för att fira Terris mammas födelsedag :) Vi åkte till en mysig restuang och åt god Italiensk mat.

Imorse (söndag) så kom Madeleine hem till mig innan våran träff med utbytesstudent gruppen. Vi skullle åka till Fat Cat och spela bowling. Det var roligt och vi spelade länge. Det var också roligt att träffa alla igen. Det blir ju få träffar eftersom alla bor lite runtomkring.

Och nu sitter jag i mitt rum och vilar, har blivit en lång helg och ska bli skönt att gå till sängs tidigt ikväll :P


Inga kommentarer: