fredag 15 april 2011

Yeah baby ...

Hoppade in och hjälpte c laget i sin match efter skolan och efter halvlek så åkte jag, Alissa, Kelsey och Shannon vidare till 5-star stadium för att spela JV matchen. När vi kom dit så var dom jätte glada för dom hade bara 6 spelare :P Men allt löste sig tills slut när flera spelare anslöts sig. Vår tränare säger alltid, gå ut och starta starkt. Gör några snabba mål så att vi håller oss säkra. Och minsann, 1 min och 35 sek in i matchen så gör vi mål. Och vem gör det?? Jo minsann Jag :D Har inte skjutit så mycket mot mål under våra matcher, jag passar alltid bollen istället men nu har jag lärt mig att skjuta mer;) Det var en bra match men vi krossade det andra laget. Matchen slutade när vi rullade in vårt 10 e mål. I high School så har man en mercy regel som säger att matchen är över när man når 10 mål. Men det känns bra nu när jag har spelat 2 riktigt bra matcher:)


Awesome friday night !

1 kommentar:

Janne sa...

Kul, grattis!!!