tisdag 31 augusti 2010

Första dagen i high school!

Jag idag var det dags, första dagen i high school, eller egentligen inte för jag var bara där och träffade min " kontaktperson", han kommer hjälpa mig om jag får något problem. Han visade mig runt i skolan och vi satte ihop ett schema till mig. Fick ett hyfsat bra schema:D börjar 7,15 alla dagar utom ons, och slutar 14,02 tror jag:) På onsdagar har vi kortare lektioner så börjar 7,55 och slutar 11,55:D whiie. Eftersom skolan är ny för mig så såg allt likadant ut, tusen olika korridorer och tusen olika klassrum:P haha kommer nog springa runt flera gågnger utan att hitta rätt. Så man kan säga att imorgon blir första dagen för mig, är väldigt nervös eftersom jag inte träffat några klasskamrater och bara några få lärare, men alla var super trevliga mot mig, och nu har de flesta lärt sig mitt namn. Terri säger till alla att man ska säga som Liza Menelli with a K and not L:D låter inte helt fel iallafall. Grattis till Pappa och Alyssa som fyller år idag, imorgon ska vi ut och fira Alyssa på en resturang. Hoppas ni har det bra där hemma, visar mer bilder sen. Puss

Inga kommentarer: