tisdag 31 augusti 2010

Känner mig väldigt svensk idag:P har berättat att vi har mcdonald, burger king och subway thats it, och dom blev så chockade:) Nästan så att dom skrattar när dom frågar om ja vet vad wednys eller tacobell är, vilket jag inte vet:P haha. Men men , jag åkte med Terri och åt lunch för att vi länmade skolan så tidigt. I bilen berättade jag massor om vad vi har i Sverige och inte har, btw hon älskar Ikea och dom ska snart bygga ikea i Colorado. Ni vet hur USA är, alla äter väldigt mycket socker och friterat. Idag var första gången jag åt något med socker i :D så stolt jag är över mig själv:) och det var Alyssas tårta så det räknas knappt:) Mer svenskt, vi såg på tv och där dyker lilla Peter Stormare upp, fast dom trodde inte på mig när ja sa att han var svensk. Nu kom två vänner till Alyssa över och en av dom såg att jag var svensk. Då sa han att han hade hört en svenska låt, så han skrev ner den så gott han kunde på ett papper,haha inte den bästa svenskan men fatta vilken. Ja sitter här i vänten och spelar lite dota. Ni vet basshunter (boten anna) i alla fall visade video på Agnes oxå, dom älskade henne:D ha det bra där hemma, puss

1 kommentar:

Janne sa...

Hej, man tackar. Hoppas du har det bra. Det ser fint ut på alla bilder. Vi saknar dig redan, sköt om dig. Puss pappa.