fredag 6 augusti 2010

Tid att säga välkommen till bloggen!

Då var det dags att starta en blogg. Jag har startat den här för min och eran skull. Jag kommer lägga in bilder och skriva inlägg om hur mitt liv som utbytesstudent i USA är. Fram till avresan så kommer jag skriva om hur min vardag är och allt jag tänker på inför mitt år.

Just nu vet jag inte så mycket om vart jag hamnar eller vilken värdfamilj jag ska ha. Har börjat tröttna lite på alla som hela tiden frågar, och att jag alltid har samma svar ; Nä, tyvärr så vet jag lika lite som er, men jag hoppas att beskedet kommer snart. Jag får svara med ett leende på läpparna fast det inombords känns så fel! Jag börjar tveka på om jag ens kommer komma iväg.

Hur som helst, jag kommer återkomma så fort jag vet något om min placering. Till dess, ha det bra :)

Inga kommentarer: