lördag 11 december 2010

11 December

Gud vad tiden går snabbt. Har redan varit 2 advent och imorgon är det tredje advent. Har inte hänt så mycket nytt, har mest varit i skolan med vänner och shoppa julklappar efter skolan. I onsdags så var jag och åt lunch med Amber. Första gången jag åt på Taco Bell. och jag har varit väldigt duktig med att hålla mig ifrån snabb maten :D haah det är ändå så äckligt.:P

Men som sagt idag ska jag försöka få ta på en box eller en låda att skicka hem julklappar i. Måste försöka få iväg det idag så att familjen får sina saker innan jul.
Nästa vecka ska jag gå i skolan måndag, tisdag, halva onsdagen vilket är typ till klockan 11. Och sen halv torsdagen till klockan 12 ungefär. Vi har våra finals i veckan, fast jag har bara i 2 klasser eftersom jag har mer än +A i us history. :D

Men ha en trevlig 3e advent där hemma imorgon :D puss<3

Inga kommentarer: