måndag 13 december 2010

Igår kväll körde vi pepparkaksbygge :P Gick väl sådär får jag säga. Köpte 5 småhus så att alla i familjen skulle få ett varsitt. Alla som gör pepparkakshus vet att det är svårt, men det här var 1000 gånger svårare. Istället för att smälta socker och vatten och använda som klister. Så hade vi frosting, det var omöjligt och det kan man se på Alyssa´s resultat. Nä ska inte såga någons hus, dom var alla speciella:P ni får väl avgöra på bilderna själva, kan dom vinna något pris kanske ;) ??

En helt sjukt sak, i dag är det den 13 dec, alltså Lucia. Mitten av december och vi har inte fått en gnutta snö här där jag bor :O. Sverige har snökaos och vi har bara snö i bergen. Börjar tvivla på om det blir en vit jul trots allt. För mig kvittar det om det är kallt och snö, jag trivs faktiskt i vädret som vi har nu. Men nackdelen med ingen snö nu är att vi kommer drabbas i vår. Eftersom vintern fördröjs så kommer sommaren sent. Alla här pratar om hur mycket snö dom har här redan i november. Det kom ingenting i år:O Haha och självklart så skyller dom på att det är mitt fel :P Ingen snö här men snö i resten av delarna i USA.

Ska visa några fina bilder på hunden och katterna som vi har här hemma. Och titta på benet som Boston fick :D . Han var så söt när han försökte ta med sig benet ut men fastnade i dörren.

Nä nu måste jag plugga till mina Finals som jag har på onsdag och torsdag. Börjar vi 7,15 och slutar vid 9.30 ungefär. Så på torsdag så blir det Jullov :D


href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiuIjY2dKxijhyphenhyphenXcpShAPeCPhwG9MYOqtNOfbmS9fN9e6DUvk2A4MmxvQho3CsLKbakhbRCIarRhDBH4M86isUVfQ3cM6TCpBBLt6QXZZvZUR9sKCD-ALvxsK1TqtjOZOj-_qm_6zrXnTg/s1600/.JPG">

Inga kommentarer: