måndag 20 december 2010

Gud Vad Jag Känner Mig Älskad !!!

Fick två paket på posten ikväll. Ett var från min kära mamma :D . Innehöll massa roliga saker. Fick mina fotbollsskor så att jag kan vara med i skollaget. Innehöll även 3 st chokladkalendrar, ( vi får äta många eftersom det snart är jul ;) och Dan åt hälften redan ikväll :P ) Paket till familjen, fotoram, kläder och tidning. Tack älskade familj!!

Fick även ett paket från Familjen Göransson. Tack så hemskt mycket att ni tänkte på mig, betyder väldigt mycket. Och den fina bilden på barnen Göransson pryder en vacker plats på min vägg (sötaste barnen i världen! ) Vet inte vad paketen innehåller men tackar i för hand. Hälsa Emma att den var jätte fin ska hänga den ovanför min säng.

Det betyder väldigt mycket för mig när jag får vykort och liknade saker från er där hemma. Har fått julkort från nära och kära, och även julklappar. Passar på att tacka farmor och farfar för kortet till min familj. Det var väldigt sött av er! <3

även om jag inte har nämnt några namn som har skickat saker till mig, så säger jag här och nu, tack det uppskattas.

Inga kommentarer: