lördag 4 december 2010

Heej, förlåt jag har inte varit så duktig med att blogga på ett tag. I alla fall, igår (fre) så var jag och några andra studenter på en skola för att prata inför 5th graders. Jag hade gjort en powerpoint om Lucia, Julen och midsommar :) Det var roligt att prata inför barnen för att dom var så intresserade och ställde massa roliga frågor.

Idag (lör) så plockade Susan (min kontaktperson) upp mig och vi åkte med en full bil (8, i en 7 sits bil) till Red Robin för att äta lunch med dom andra utbytesstudenterna. Efter maten så gick vi till isbanan som dom hade utanför Flat Iron (köpcentrum). Jag bestämde mig för att inte åka skridskor , istället släpade Freddie mig i en lite pulka efter sig. Haha vi bröt nog deras regler om att man inte fick vara på isen utan skridskor ;) . Tog i alla fall massa bilder och efter det gick vi och shoppade. Var i köpcentrumet väldigt länge så nu ligger jag i sängen och vilar, är helt slut. Har handlat alla mina julklappat och det är bara dec 4 !!! Måste nog vara rekord för min del.

1 kommentar:

Yvonne sa...

Grattis till rekordet....åker några klappar över Atlanten? Skämt åsido, du verkar ha haft en toppenhelg.
Kram mamma