torsdag 6 januari 2011

Här kommer nästa inlägg om vinterlovet.

Haha nu är klockan 12,18 i Sverige och det känns konstigt att alla säger grattis när det är imorgon för mig som jag fyller år :P

Jag åkte till Florida över helgen :D Whaoow säger jag bara. Har alltid velat åka dit. Jag älskar det här med att resa runt och se så mycket som möjligt. Georgia och Florida ligger så nära varandra så det skulle inte ta så lång tid att köra. Tror det tog 8 timmar eller så, men vi åkte på natten så jag sov hela vägen :P

Redan första dagen så gick vi ner till stranden, Clearwater beach! Vädret var varmt och om jag hade veta att vi skulle åka dit så hade jag tagit med mig shorts och bikini. Men jag satt i linne och solade ändå. Har ingen aning om hur varmt det var men jag inte frös jag minsann.

Här kommer bilder och om ni undrar något så får ni fråga :D


Inga kommentarer: