tisdag 4 januari 2011

Var ska jag börja ??

Eftersom jag har så mycket att berätta om så tänker jag dela upp det. Först kanske jag ska prata om julafton.

JULAFTON 24 DECEMBER. Jag gick upp klockan 6 för att skypa med Stina och för att kolla på Kalle Anka. Jag är så glad att mitt paket som jag skickade hann fram innan julafton. :D Stina sa att det hade kommit den 23:e :P

Iallafall, resten av dagen så fick vi andra lyssna på när Daniel frågade om vi fick öppna paketen. Här borta i USA så öppnar man dom inte först förrän morgonen den 25:e. Men vi startade runt 11 tiden, alltså 19 hemma i Sverige. Jag sa att dom inte behövde köpa några julklappar till mig, men inte lyssnar dom på det:P Här är lite av sakerna som jag fick : en filt som dom hade gjort själva (älskar den!), presentkort, pengar,godis, kläder, halsduk, en kamera (från min värdfamilj), böcker, björn borg och mycket mer. Älskar mina julklappar :D

Familjen fick Just Dance 2. Det är ett spel till Wii. Älskar det spelet, sjukt roligt. Det går ut på att dansa och det spelar ingen roll om man dansar som ett proffs eller suger som jag gör:P Så vi körde det resten av dagen :P

Juldagen. Vi åkte hem till Terri´s mamma för att äta och umgås. Fick även julklappar av dom, vilket var väldigt snällt,uppskattas. En rolig Julhelg med minnen för livet.
Och igår när jag kom hem från flygplatsen så väntade 2 paket till mig här hemma. Dom innehöll försenade julklappar från familjen Åkerblom där hemma :D Tusen tack, och mamma jag älskar mössan, ni får snart se bilder på mig med den på ;) Tack Stina, Ludwig, Mamma och Pappa, älskar er sjukt mycket. !!

Inga kommentarer: