fredag 8 oktober 2010

Crazy Friday

Helt sjuk dag. Efter skolan gick jag hem till Kelsie som typ bor granne med skolan. Vi väntade på hennes pappa som skulle köra oss till Denver. Helt sjukt säger jag bara:P Vi åkte till ett glass ställe där vi skulle möta resten av cross country laget. Dumt nog hade jag bara shorts och en tjocktröja, det var sjukt kallt även medan vi sprang. Allt jag visste innan var att inte ha kläder med Horizons namn och att jag skulle ta med pengar till glass efteråt. Vi skulle ta en spring tur runt downtown i Denver. Jogging turen var lång, vi sprang längs järnvägen, en å och kom efter ett tag in på "gatorna". Medan vi sprang träffade vi på mycket konstigt folk.Haha men det var mest roligt, de flesta hurrade när vi sprang förbi på gatorna. Efter en härligt men smärtsam jogging tur fick jag reda på att vi hade sprungit 12,8 km!!! Kändes så härligt efteråt.

1 kommentar:

Yvonne sa...

Vilket härligt sätt att inleda helgen. Här i Sunnersta tog vi det lite lugnare :-).
Kram mamma.