torsdag 28 oktober 2010


Idag var det dags, jag skulle lämna in mitt släktträd:) Vet inte ännu vilket betyg jag kommer få men hon var väldigt imponerad:D Fast jag har reda A i US history, över 100 %. Juste bowlingen är slut så jag måste köra weigth training class istället:( det är tråkigt men har några människor som jag är med. Det roliga med klassen är att jag faktiskt slår de flesta i att lyfta mest. Har slagigt en bunt med killar, och det är inte några lata nördar. Nä, en spelar faktiskt i skolans fotbollslag:D haha här kommer lite bilder från när jag cyklade hem från skolan. Och lägg märke till att jag faktiskt cyklade när ja tog dom. Stannade inte och klev av:P här kommer mitt resultat på mina köttbullar och chokladbollar också:P Det är så sjukt vackert här nu när man ser den vita snön ligga på bergs topparna. önskar att ni var här och fick se<3



Inga kommentarer: