söndag 17 oktober 2010

Lyckad helg!!



Det har varit en sån bra helg! Hade så roligt:D Under lördagen åkte jag hem till Madde, en tjej från Norge. Och vi hade träffats en gång tidigare men det kändes som om vi hade känt varandra mycket längre. Iallfall, jag och Madde lärde känna varandra hemma hos henne ett tag och sen åkte vi för att möta resten av gruppen med utbytesstudenter. På Anderssons farms. Vi skulle göra något som hette Terror in the corn! Vi hade ingen aning om vad det var för något, förutom att jag hade fått ett sms från en vän där det stod att hennes vän hade kissat på sig efter ha gått på det. Det visade sig vara att vi skulle gå ut på majsfältet och gå en runda i fältet. Först körde en kärra ut oss och släppte av oss. Vid det tillfället hade jag hunnit blivit skrämd ett antal gånger av utklädda personer. Det blev jag och Madde, Ludvig, Freddie och en annan utbytesstudent som gick tillsammans. Ni kan inte tänka er hur läskigt det var, när man gick bland majsfältet så hoppade folk fram och skrämde oss hela tiden.Det var som en spökhus man ser på tivoli. Dom hade byggt upp små hus där folk gömde sig osv. Det läskigaste var nog när en person sprang fram från ingenstans och startade en motorsåg :O!!! Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv.
Kvällen slutade inte där, vi fyra skandinaver åkte hem till Madde och hade en sleepover, det var så roligt! det var så konstigt att prata svenska igen, kändes som att man hade glömt bort ord :S I allafall (Ludvig om du ser det här) Du suger på norska :P VA??. Här kommer lite bilder från helgen och juste höll på att glömma. Min underbara familj har köpt en ny telefon till mig:D En touch, så mycket bättre än min förra:P

1 kommentar:

Anonym sa...

jag e best på norska! eller va?