lördag 23 oktober 2010

Hösten kommer....

Idag var det sista mötet med xc. Eller Meet som dom säger här. I varje meet så springer killar och tjejer var för sig. Fast båda springer 5k, alltså 5 kilometer, uppdelat i 1mile,2mile,3mile. Igår tittade vi varsity laget, och idag sprang JV teamet. Jag hade svårt att sova och var dödstrött på morgonen. Tjejernas lopp startade 10,40 och jag var så nervös. Det här var mitt fjärde meet, fast jag har bara fullgjort 3 lopp helt. Skadade mig i förra. Men idag var det tydligen min dag. Slutade på 10:e plats vilket betydde att jag fick "a ribbon" vet inte svenska ordet:P haha. Slog även mitt pr, (person bästa). Det är sorligt att cross country säsongen är över:( det var så sköna människor i laget. Fast jag kommer träna under vintern med dom som vill. Så förhoppningsvis kommer vi hitta på roliga saker igen :)

Det som jag har lärt mig är att Colorado har sjukt väder. Ena dag kan det var super fint och nästa super dåligt:P. Har ett bra exempel på det, igår regnade det och var kallt, Idag soligt och varmt.

Ikväll ska vi ut och äta på restaurang med några vänner till familjen. Mums!:P

förlåt pappa, tittade igenom mina bilder och fann dessa. Men jag lägger ut dom för att du är så jävla vacker :)Älskar dig<3

Inga kommentarer: