måndag 25 oktober 2010

Släktträd


Hejsan, här sitter jag och försöker pussla ihop ett släktträd för att visa i skolan. Ska ha det till US history klassen:) Allt som behövdes var, mig själv, min mamma och pappa och deras föräldrar. Men ambitiös som jag är så ska jag satsa stort. Jag ska ta reda på så mycket jag kan och stackars lilla mamma sitter hemma i Sverige och söker bland släktingar :) uppskattar hjälpen mamma<3 Jag kan lägga upp en bild senare på mitt färdiga resultat. I projektet ska man också laga mat från sitt land. För mig blir det köttbullar efter mammas recept och chokladbollar. Vet inte om jag ska nämna att vi kallar dom negerbollar, det kan nog uppfattas på fel sätt:P håller det för mig själv. I helgen blir det en ny roadtrip, ni får hålla koll på bloggen om ni är sugna på att få reda på vart:P Puss<3

Här är bilder på träd som jag tog i mitt kvarter. Hösten är här det syns på alla blad.

Inga kommentarer: