torsdag 2 september 2010

Andra dagen. Första lektionen så skulle jag hålla en redovisning om Sverige. Var sjukt nervös för det är typ 49 personer i klassen. Medan jag läste så skickade jag runt en påse bilar, de flesta verkade gilla vårt svenska godis:) Jag trodde det värsta var över men när jag var klar så öste det frågor över mig. Visst var det roligt men vissa frågor var så dumma. Som ex Pratar du svenska? Har ni radio i Sverige? Har ni internet? Har ni tv? Och en frågade om jag kunde andas här pga att det är en annan fuktig het här. Osv jag ni fattar vad jag menar:P... haha nä men det var roligt. Nu börjar en långhelg för mig. Ledig imorgon (fre) ledig måndag. Får se vad vi hittar på för något. Hoppas ni har det bra där hemma, puss<3

1 kommentar:

Malin sa...

Hahaahha så typiskt amerikaner att ställa idiotfrågor xD Du berättade väl att det går isbjörnar på gatorna här i Sverige? ;)