fredag 3 september 2010

Shopping:D

Efter min springtur så åkte jag och Alyssa till ett köpcentrum. Hittade lite småsaker, men Alyssa tycker att jag är petig när det kommer till att köpa kläder. Hon sa hela tiden, Kajsa, U killing me:P haha. Några timmar blev det runt i affärerna och sen köpte vi dricka på starbucks, gillar inte att det inte finns i Sverige. Det är så skönt att hon har bil, mycket enklare att ta sig runt. Ni fattar inte hur vackert det är här. När man sitter i bilen så blir man bländad av den fina naturen. Och jag älska att man kan se berg i bak runden.:) Här kommer några bilder från bilen, på köpcentrumet och inne i köpcentrumet. Ber om ursäkt för bildkvalitén, var inte så noga:P

Tröjorna köpte jag på Forever 21, och jag köpte ett par jeans leggings på American Eagle Outfitters. Sen blev det 2 st ringar också:)


Inga kommentarer: