måndag 20 september 2010

Great day:D


skolan var helt okej idag:) fick massor av läxor men gör inte så mycket, för jag är ledig på FREDAG:D I alla fall fick 4 strike idag på bowlingen, inte helt illa va? Sen så skulle jag gå på min första cross country träning idag. Var livrädd och nervös. Har inte tränat på 6 veckor och jag har varit sjukt i 3:( I alla fall, alla var super trevliga och pratade hej vilt med mig. Träffade en tjej som genast tog ta i mig och prata. Super trevlig tjej, hon har lovat att ta med mig till Taco Bell, har inte hunnit vara där än:P haha , tillbaka till träningsdelen. Hostade nog sönder min strupe medans jag sprang. Det var sjukt jobbigt tror vi sprang runt i löparbanan i 40-50 min. Och jag som var trött efter uppvärmingen ( 4varv). Dels att det var så jobbigt är nog att jag inte är van med den tunna luften som finns här. Det påverkar faktiskt andningen mer än man tror, har börjat vant mig sakta med luften. Sen av att jag har legat sjukt så länge och fortfarande är lite småkrasslig var nog en del av min dåliga kondition:P haha. Imorgon ska jag åka iväg med laget på ett möte och jag tror att dom ska tävla också:) ska bli kul att åka med och heja.
När jag kom hem så var det svenskt på menyn. Jag och Greg gjorde köttbullar, kokt potatis & morötter med ett försökt till att göra hemgjord brunsås:D smakade faktiskt inte illa:Phaha hoppas ni har det bra där hemma, hör av mig snart<333 kanske inte ser så gott ut på bilden, men det var det:P

Inga kommentarer: