tisdag 21 september 2010

Idag var det en vanlig dag i skolan, lektionerna börjar bli lite tråkiga nu när man väl kommit in i allt, men så är det hemma också:P Jag gick inte på sista lektionen eftersom jag åkte iväg med cross country laget. Kiowa tror jag stället hette, låg mitt i igenstans. laget skulle möta andra high school i ett 5 km lopp. Horizon vann både på kill och tjej sidan, fast vi glömde lämna in något så vi fick 2 platsen istället. Juste ska kanske säga att jag inte deltog eftersom jag bara tränat 1 gång:) men någon gång nästa vecka kanske jag springer. här kommer lite bilder, och lägg märke till att jag stod i vattnet när tjejerna sprang. Och en till sak, man springer i lera, vatten ja allt möjligt. Alla var så skitiga när de kom i mål:) lägger ut en bild på klassen som jag bowlar med.

Inga kommentarer: