fredag 17 september 2010

Game night

Jag var på min första fotbollsmatch idag. Amerikansk fotboll ofc:P Det var som man ser på film. Massor av människor som är klädda i lagets färger och cheerleders som gör hejar ramsor och skolbandet som spelar. Det var inget fel på atmosfärer men det är lite tråkigt när man inte förstå spelets regler. Det var Alyssas skola mot ett annat skol lag kommer inte ihåg namnet på det men dom var rivaler, var typ ett derby. Kvällen var rolig, fast siffrorna i matchen kunde nog varit lite bättre, 27-0 blev det. I allafall så körde vi vidare till Taco bell, eller trodde vi, dom stängde så vi fick äta på Subway istället. Ska jag summera kvällen så var den toppen, rolig, kall, frös hela tiden när vi åkte och åt. Det var trevligt sällskap men jag kommer nog bara gå på soccer matcherna framöver:P haha kan i allafall dom reglerna.

Innan vi åkte till matchen så köpte vi t-shirts och målarfärg. Vi gjorde egna tröjor med text och målade bilarna. Haha ville inte ha skolans namn på min eftersom jag går i Horizon, så vi skrev "jag älskar sverige" fast ALyssa läste min lapp fel så det blev "jag älskar suerige". här kommer lite bilder, enjoy <3

1 kommentar:

Yvonne sa...

Vilken härlig fredagskväll. Var siffrorna 27-0 bra eller dåliga med tanke på Alyssas skola?
När blir det skolkamp i bowling :->? Skämt åsido, ha en riktigt härlig helg. Här är vi på väg till Skaris för helgens höjdpunkt, båttävling. Jag har varit uppe halva natten & tryckt teamtröjor till gänget. Må gott, miljoners pussar & kramar ma!