tisdag 7 september 2010

Har glömt att berätta vilka klasser jag läser:)
Första och andra lektionen har jag Multi Cutral Literature Tillsammans med World Geography. Vet inte varför men har liksom 2 lektioner i 1.

Tredje och fjärde lektionen har jag nu och med BOWLING på schemat :D ja, jag skoja inte, 4 gånger i veckan åker jag till en bowlinghall och spelar bowling. På onsdagar är vi kvar i skolan och gör "bowling" läxa och spelar pingis.

Femte lektionen har jag lunch.

Sjätte lektionen har jag US history

Och sjunde lektionen har jag Matte.

Sen slutar jag för att jag slipper åttonde lektionen för att jag kanske ska ha fotboll nästa termin då.

Skönt schema va:P haha Jag skickar över kramar från USA till er där hemma<3333

2 kommentarer:

Malin sa...

Ser alla skoldagar likadana ut, alltså att du har samma lektioner varje dag? KRAM

Janne sa...

jättefina bilder!!! Puss Pa