fredag 25 februari 2011

Find the way to the sunshine.....

Japp, medans alla ni där hemma njuter av sportlov så sitter jag själv i skolbänken, hyfsat roligt...

I alla fall, min vecka har väl varit helt okej, har pratat med pappa och varit hos läkaren. Men i skolan har vi knappt gjort något alls :O Typ första veckan då vi verkligen inte gör något stort projekt arbete eller så. Känns ju lite meningslöst när hela min familj befinner sig i South Dakota för att kolla på college, och jag fick inte åka med för mitt program. Dom är rädda att något kanske skulle hända eller så, och så ville dom att jag inte skulle missa några fler skoldagar. Men det har jag ju knappast gjort. Hela dagen i går och idag så satt vi bara i bänkarna och pratade, känns ju lite surt när man hellre vill ligga hemma och sova istället för att behöva gå upp 5,30. I alla fall så går det inte att göra något åt saken.

Nu ska jag titta på min nya favorit serie, Pretty Little Liars !!! :D Om ni kan se den så rekommenderar jag den starkt. Och om ni gillar den, kom ihåg vem som sa det först ;) ( o.b.s den är nog mest bara för tonårstjejer :P )

1 kommentar:

Anonym sa...

Om man inte har tråkigt ibland uppskattar men inte det som är roligt. Jag tror det var Astrid Lindgren som sa det. Puss o kram PA