fredag 11 februari 2011

Still going strong ....

Måste uppdatera er där hemma om vad som händer. Jag mår mycket bättre med mina nya mediciner fast har fått en förkylning nu efter allt. Nu är det fredag & om jag inte är tillbaka i skolan på måndag så kommer mitt program kanske skicka hem mig. Dom anser att om jag inte klara av att vara i skolan så borde jag inte vara här alls :( . Men var lunga jag kommer kliva upp 5.30 på måndagsmorgonen för att göra mig redo för skolan. Kommer vara lite konstigt ändå, har inte varit i skolan sen 14:e Januari :O . lång tid....

Men jag ska ta det lugnt i helgen & bara fokusera på att bli bättre. Har lite skolarbete att göra ändå så jag kommer nog ha något att underhålla mig med. Annars kan jag ju alltid kolla på tv serien Greek med Alyssa, hon älskar den serien :P .

Pratade även med mamma & pappa en snabbis idag över telefonen. Min röst är lite hes men jag tror ni hörde ;) Glöm inte skype dejten imorgon.

Sen tycker jag att ni ska gå ut & köpa lite lotter, :P Fick en chock när mamma berätta att en släkting till mig vann en stor summa pengar i en tv-sändning i veckan. Stort Grattis till er <3

Saknar dig pappa!!! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Mi 2 PA