fredag 4 februari 2011

Lunch, Shopping och vila

Idag så skulla vi har en lung dag, i alla fall vad vi sa innan. Pappa och jag åkte till the Orchard och åt lunch med Susan, min kontakt person. Kommer inte ihåg vad stället hette men det var gott. Efter det så gick vi till Starbucks och väntade på Alyssa som skulle plocka upp oss.

Vi åkte till FlatIron och shoppade. Kan inte avslöja allt eftersom det blev presenter till familjen så ni får vänta tills pappa kommer hem ;) Här är lite bilder som pappa tog.

Och när vi kom hem så fick jag en Amerikansk flagga att sätta i mitt rum av Greg :D

Och jag kan berätta att jag blir bättre och bättre för varje dag som går, fast har fortfarande ont och går på medicine.

nu är jag helt slut av allt som vi gjorde idag, blev nog lite för mycket. Men snart ska Madde komma över och sova här så det ska blir skoj, har inte sett henne på länge. :) <3

2 kommentarer:

Malin sa...

Skönt att du är uppe ur sängen i alla fall, och framför allt borta från sjukhuset! Hoppas du är återställd snart, kramar från hela familjen! <3

Anonym sa...

Skönt att du är på bättringvägen. kram från familjen Lomming