lördag 19 februari 2011

Im alive

Har inte skrivit så mycket på sista tiden men har haft så mycket att göra så har inte haft tid. Jag gick ju i skolan för första gången sen Januari 14 e i måndags. Var roligt att se alla vänner igen men det var väldigt jobbigt. Min huvudvärk är ju inte borta så det blir rätt tufft i skolmiljö. Är ju inte van att ha så mycket i omgivningen och ljudnivån är ju mycket högre i skolan än vad den är här hemma.

Så nu har jag gått hela 5 dagar i skolan, ligger efter jätte mycket men mina lärare ska låta mig börja var alla andra är, så att jag inte behöver ta igen 4 veckors missat arbete. Så det låter bra :)

Så vad mer, jo juste var ju Alla hjärtans dag i måndags. Var jätte roligt att se alla desperata killar och män i affärerna som letade efter blommor och presenter. :P dom tar det mer på allvar här än vad vi gör där hemma. Typ lika stort som Halloween.

Sen var jag hos doktor i onsdags. Yhiiee, Jag behöver inte gå tillbaka dit förrän om 3 veckor :D men det har inte hänt så mycket nytt annars. Går fortfarande på medicine för huvudvärken.

Vädret här just nu är fantastisk :D Det är varmt och soligt. Fast som sagt det kan ändras snabbt.

Hur är det där hemma då? Någon som kan säga det? Juste jag funderar på att ha en liten tävling här på bloggen, men först vill jag ha åsikter från er där hemma. Vill ni att jag ska ha en tävling eller inte??

Här kommer några av alla bilder som pappa tog när han var här. Enjoy ! <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska ha en tävling!!PA

Malin sa...

Här hemma är det svinkallt men soligt. Och lov, ÄNTLIGEN! :D Jag har precis köpt nya långfärdsskridskor, så mitt projekt för den här veckan (året) blir att försöka lära mig åka ordentligt, haha.. :P