måndag 21 februari 2011

Varför just jag ???

Än en gång så spenderade jag en hel dag på sjukhuset. Just när jag trodde att allt var bra igen.
Blev dålig på lördagskvällen och åkte in under söndagen.

Mitt program har tydligt sagt att om jag inte är bra till nästa vecka så kommer dom att skicka hem mig genast. Och det är det sista jag vill just nu. Vill inte åka hem, har ju runt 4 mån kvar, då vill jag banne mig stanna hela tiden ut.

Dom hindrar mig också från att åka till South Dakota med min familj på torsdag. Hade sett fram emot att se Alyssa "college" och Mount Rushmore ...

Är bara rätt förbannad just nu ..

Ngt bra som jag kan säga är att jag såg en sjukt bra film med Madde och hennes vän. The Roommate.

2 kommentarer:

Malin sa...

Stackare! Det är verkligen jättetrist att du är sjuk och mår dåligt, speciellt när du är så långt borta! Men se till att ta vara på de dagar som du faktiskt mår bra, försök tänka positivt ändå. KRAM <3

Anonym sa...

Förstår dig Kajsa att du vill stanna tiden ut, men du måste se till hälsa, du måste bli bra. USA finns kvar där så du kan åka dit många gånger om. Många kramar/Pernilla