måndag 7 mars 2011

Brrrr ...

Hade soccer practice efter skolan idag, & jag trodde att jag skulle dö :O . Det var sjukt kallt ute och det gjorde det ju inte det minsta bättre att det var blåsigt :( Imorgon ska jag vara mer beredd till kylan & ta med mig varma kläder. Fast dom har sagt att kylan bara stannar tills imorgon natt. Sen på torsdag & fredag ska det tydligen bli lite varmare. Men jag ska ju inte klaga ha, ni där hemma i Sverige har ju sett mer snö än vad jag har sett :P

Imorgon börjar jag klockan 12,20 Yeah älskar det :P Äntligen lite sovmorgon. Fast jag ska vara duktig & ge mig ut och springa innan. Känner att jag borde leta efter min kondition, jag undrar vart han har gömt sig :S ....

Dagens lektioner var rätt chill. Första lektionen var jag nära på att somna i. Fast det ändå vi gjorde var ju bara att se på film så det hade nog inte spelat någon större roll :P & i min Cell Biology class så gjorde vi barn :D haha vi gjorde små djur av bland annat marshmallows, Candy,pretzels , M&m´s , frosting & All other kind of stuff :P Min & Laryn´s fick heta Kurt Baby Jr. Mycket stolta föräldrar var vi :P LOL vi var i alla fall inte dåliga föräldrar som dom andra var, dom åt upp sina :( .....

Eftersom jag har letat igenom alla mina bilder så tänkte jag lägga upp lite av året :) vissa kanske ni reda har spanat in, men det struntar jag i :P Enjoy




1 kommentar:

Janne sa...

Fina bilder som vanligt!!! Puss PA