tisdag 8 mars 2011

Soccer practice & dinner, suddenly my problems r gone ....

Nyss hemkommen från en Team dinner med fotbollslaget. Tyvärr har jag inga bilder men det kan jag nog fixa en annan gång :) Tjejerna är trevliga och det är roliga träningar. Jag är så glad att jag äntligen har börjat med något nytt som får mig på andra tankar.

Imorgon är det ingen skola så ska passa på att gå ut och springa & gör andra saker som behövs fixas. Kanske ska klämma in ett biobesök med Alyssa, vi får se hur det blir. För vi båda har rätt tajt schema imorgon :P Hon har tennis & jag har fotbollsträning. Men om jag får tid över så ska jag passa på att köra skype samtal imorgon. Så säg till om ni vill prata:P

3 kommentarer:

Janne sa...

Har du varit ute och ätit med Alyssa? Pa

Kajsa Louise Concordia sa...

Nä det har jag glömt bort, men det kan nog fixas inom snar framtid :)

Janne sa...

Bra!!! PoK PA