fredag 4 mars 2011

Japp då har man börjat träna fotboll igen. Var ett bra långt tag sen men roligt var det att känna på bollen igen. Vi har tre lag i skolan, Varsity, JV & C-team. Jag är med i JV, har ju knappast någon form efter ha varit sjuk i mer än 6 veckor men det är nog bra för mig att ta det lugnt i början. Tränarna har bara sett mig på två träningar men dom verkar gilla mig. Faktum är att jag är nog den enda som kämpar, och har en aning om hur spelet funkar :P haha jag kände mig som en extra tränare. Så nu har jag något nytt att göra efter skolan, har ju degat mig alldelse för mycket :P

Nästa vecka kommer bli så skönt. Vi har C sap´s så lite får lite mer sovmorgnar :D

Jag ska skänka en tanke till Ludde, en annan svensk kille som bor i Boulder. Han var med om en olycka igår och det är så synd om han :( Han är en toppen kille som jag har lärt känna tillsammans med dom andra utbytesstudenterna. Så vill bara säga att jag tänker på dig ludde <3

Bilden kanske inte är den vackraste men den bjuder jag på

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med fotbollen, trist med Ludde. PoK PA!!!!