fredag 18 mars 2011

Spring Break :D

Har Spring Break nu :D Ska bli jätte roligt att åka skidor med familjen och bara ta det lugnt. Dom har sagt till mig att vila så att jag kan komma tillbaka veckan efter lovet och börja träna igen. Älskar faktiskt soccer practice efter skolan :D Höjdpunkten på dagen, alla är så snälla och vi har så roligt tillsammans. Om jag hinner komma tillbaka innan onsdag så ska jag ner till skolan för att träffa laget och hänga tillsammans istället för träning. Jag har fått avstå träningen igår och idag :( Inte så roligt men har varit ombytt och spelat lite ändå :P hihi fast alla i laget och tränarna blir galna när jag skjuter upp bollen i luften, för att dom tror att jag ska nicka igen :P fast kan förstå dom för att jag nickar varje gång någon tittar bort :P

Och idag (fre) så gjorde jag knappt något i skolan. Vi kollade på film i tre klasser och sen hade jag bara matte och photography kvar. Matte är inte mitt starkaste ämne men nu gör vi något som jag förstår enkelt så min lärare bad mig att vara lärare idag. :P så jag fick gå runt och hjälpa folk :P Sen i min photography class så pratade min lärare om att hitta sammanhängade bilder. och så använde hon ordet " Smorgasbord" och frågade om någon visste vad det var. Yes , I know. Så fick jag förklara för alla vad Smörgåsbord betyder:P Jag älskar att du är här, jag lär mig något nytt varje dag-svarade hon. Och härom dagen så talade jag om för min historia lärare att Astrid Lindgren & Pippi Långstump är svenskt :P Hon hade gjort a time line about the 1930´s och på en av dom så stod det att Pippi Longstocking was published by Astrid Lindgren in the 1930´s, så hon sa detsamma.

Nu hoppas jag på fint väder så att jag kan ta massa bilder i skidbackarna:P

Inga kommentarer: