onsdag 2 mars 2011

Times running out ....

Jepp, veckorna går och går, snart sitter man väl på ett flygplan hem till Sverige :( Vill ju ha mer tid här, nu känns det ju som hemma för mig . Och säga hejdå till alla kommer bli så jobbigt. Jag får verkligen se till att ta vara på den korta tid som jag har kvar :( . Den här veckan har varit seg, har svårt att sova på nätterna och det gör att jag inte är så pigg i skolan. Men nu går jag och lägger mig i tid istället och försöker tjäna på det sättet.

Gick på tyrouts till skolans soccer team. Och jag vet att min prestation kanske påverkades av att jag faktiskt har varit sjuk i snart 6 veckor. Jag sög, har aldrig varit så dålig i mitt liv :O Tråkig var det, och att det var sista dagen på tryouts och min första gjorde ju inte saken bättre... I värsta fall får jag kanske spela i JV laget .

Lite roligare saker att prata om. Nästa vecka så är det kort vecka. Freshmens & Sophmores ska ta test så vi andra får lite kortare dagar. Måndagen ser vanlig ut men på tisdag så börjar jag runt 12,20 och slutar 15,00 . Ledig hela onsdagen och 12.30 -15.00 på torsdag & Fre är det från kl 12,20- 13.25 om jag minns rätt :P Så alla ni där hemma, boka skype dejt ;) haha:P

Är det någon som undrar något, kanske några frågor om CO, eller bara radom frågor? Ställ dom gärna så lovar jag att svara på dom :) försöker ju vara lite underhållande här på bloggen, vill ju inte vara tråkig :P <3

Inga kommentarer: