tisdag 15 mars 2011

Nervous ...

Imorgon har jag min första fotbollsmatch med Horizon High School :D är jätte nervös med super laddad! Jag ska spela med JV laget. Och jag måste vara bra för att Varsity tränaren kommer att kolla, och han vill ta upp mig i det laget :S Uhh, sätter ju lite press på mig.

Har i alla fall fått matchkläderna nu, och jag skämtar inte när jag säger att jag har fått fel storlek :P haha Large passar ju knappast mig, ser ut som att jag bär en klänning, men det får inte hindra mig från att spela bra :)

Träningarna går bättre och bättre och tjejerna & tränarna är super snälla :D Vill nästa vara kvar i JV laget just för att alla är så trevliga. Fast efter att jag berättade om min hjärnskakning så stoppar dom alltid mig från att nicka :( . Det är ju det som jag är bäst på... men på matchen då ska jag göra allt jag kan för att trycka in en nickboll i mål :P Nä usch nu ska jag inte sitta här och låta kaxig. Faktum är det att jag är så nervös att jag kommer nog spela dåligt :( . Men jag ska göra mitt bästa!

Inga kommentarer: