torsdag 17 mars 2011

I wished I played better...

Min första fotbolls match gick ju inte alls vad jag hade tänkt mig. Vi hade knappt spelare så det räckte och det var supervarmt väder :( Spelade kanske 10-15 min innan jag fick en nickboll. Använde självklart huvudet och skämta inte om att jag fick en till hjärnskakning. Tränarna och doktorn tog mig av planen och dom lät mig inte spela vidare :( buuu. Idag (tor) så sa läkaren att jag hade en ny hjärnskakning så dom kommer inte låta mig spela på ett tag. Men nästa vecka så är det spring break så det funkar nog bra att jag vilar upp mig lite och är hundra veckan efter det.

Ser ut som att jag ska åka skidor med familjen :D Ska bli roligt :) hoppas att allt är bra med er alla och var lunga jag mår utmärkt även om man har en liten hjärnskakning ;P <3

Inga kommentarer: